Agrafa Print nu a existat întotdeauna ca entitate independentă. Ea a luat naștere datorită faptului că a primat calitatea. Mai exact, Agrafa nu a existat până când nu a fost nevoie să existe. Inițial a existat o agenție în care exista și un departament care se ocupa de realizarea printuri digitale. Datorită faptului că produsele au fost extrem de apreciate la scară largă, a crescut exponențial și numărul de solicitări. În acest punct a fost nevoie să ia naștere Agrafa Print București, ca marcă distinctă de print București; marcă a cărei responsabilitate să fie exclusiv preluarea și realizarea de comenzi din sfera printurilor digitale. În prezent, Agrafa este unul dintre cele mai sonore nume din industrie pe piața autohtonă. Are un palmares impresionant de peste 120 branduri mari, cu rezonanță atât pe plan național, cât și internațional, branduri care, în timp, au devenit colaboratori pe termen lung.
Diversitate și permisivitate
Cu siguranță că faptul că cataloagele de produse depășesc la momentul actual numărul de 8.248 de variante disponibile a reprezentat un real plus în ceea ce privește succesul afacerii. Faptul că într-un singur loc poți găsi de la instrumente de scris, la căni, obiecte promoționale sau tipărituri de toate felurile a ajutat la conturarea unui portofoliu atât de mare cu branduri atât de diferite. În plus, și posibilitatea de personalizare a fiecărui articol este un factor la fel de important care, însă, a culminat odată cu introducerea posibilității clienților de a-și creiona propria grafică. Acest lucru se traduce prin faptul că orice colaborator putea opta pentru varianta în care era pe deplin responsabil cu felul în care va arăta în final produsul, până la ultimul detaliu. Bineînțeles că în cazul în care nu se opta pentru această variantă, responsabilitatea trecea în aria de activitate a specialiștilor noștri. Însă, de cele mai multe ori am considerat ca fiind cea mai eficientă variantă situația în care idei din ambele părți sintetizau într-un produs final care se plia în întregime pe personalitatea brandului, în timp ce impresiona prin originalitate.
Investiții constante
Pentru a se asigura că pot face față și mai exact pot onora orice comandă, indiferent de complexitatea ideii din spatele produsului, a fost nevoie să se investească constant în aparatură, noi tehnologii, soft-uri, dar și în echipă. În prezent, Agrafa este desemnată ca fiind prima care a adoptat tehnologia de imprimare DTG (direct to garmet) care presupune plasarea imprimeului direct pe materialul textil, conferindu-i o rezistență sporită. Mai exact, cerneala pătrunde direct în adâncul fibrei, fără a afecta calitatea și finețea materialului. Acest procedeu conferă garanția că cerneala va rămâne impregnată în țesătură, eliminând riscul deteriorării sau decolorării imprimeului, ca în cazul celor care erau realizate prin lipire la suprafața materialului.